Tuesday, July 12, 2011

12.07.11


Väike pilt Oslo ooperimajast. Me käisime ka seal jalutamas, pagana mölakas on. Huuh!

Nädal aega aeg edasi, muutusi pole. Välja arvatud see, et varsti-varsti peaksid ühed rahad jälle liikuma saama. Siis pole enam nälja- ja koduhäda nii suur. Suureks õnneks lubas emme kodust ka paki saata. Šokolaad, bussipilet, mp3-e laadija juhe, epilaator, kreem, valuvaigistid (sest mu hammas teeb jälle põrguvalu. Käisin hambaarstil, võttis mu käest 45 eurot aga korda ei saanud šiiittagi.) ja webcam äkki. Kui mahub. 5-10 kg on 6 eurot, pluss paki suurus, mingi 3 euri ja siis see šokolaadikuhja hunnik. Hihiii. Ei ole üldse NII kallis.
Nojah. Igatahes. Õpin siin tasapisi norra keelt. Han-he, hun-she, den-it. Ja naljakas sõna – skitt, mis tähendam mustust, hääldatakse nagu shit inglise keeles. Nils skitt. Hahaa.

Vakker – beautiful.

Ma saan iga päev mõne vastuse oma saadetud CV-dele. Eile oli kolm tükki, kus KÕIK ütlesid, et õppiga ma keel selgeks ja siis proovi KINDLASTI uuesti. Mh. Just tuli selline, kus teatas, et hakkavad intervjuudega augustis pihta ja siis äkki veab. Hmh. Mul on piinlik enda ja Raigo ja oma pere ees ja mul on seda kuradi raha vaja. Õppemaksu maksmiseks eksole. Adjø nå! (Head aega nüüd!)

Lahe oli ka see, et täna hommikul helistas vanaema ja esitas 34 küsimust ühe hingetõmbega. Kui ma küsisin, mis viga, ütles ta et jah, mul on õigus, raha kulub ju, ja pani ära. Vana inimene -.-


No comments: