Tuesday, July 19, 2011

19.07.2011

Helistan koju, et pärida, kuidas läheb ja siis emem teatab, nagu muuseas, et pole midagi erilist, nii nagu ikka... Joonas astus kirve jalga ja... Noh, kui tööd peab tegema, siis leiab ikka mingi põhjuse, miks mitte seda teha. NO SELGE. Kaval poiss siis, astub endale kasvõi kirve jalga eksole, hahaa!

Neil on kodus parmud ja sääsed ja jube palavus. Haa! Mul on hea tuuleke, mõnus päike, parajalt vihma ja lendavaid värdjaid pole ollagi. Ainult mingid hiigelmardikad müttavad mööda korteripõrandat ringi. Naiss.

Mul pole ikka veel tööd. Olen otsinud kuu aega. Tore. MIS raha eest ma oma TÜ arve maksan?200 euri ja siis 900 euri? Ei maksagi, kukuks õige välja? J.A.H!

Raigo ja minu vahel on kõik ilusti, ma kipun aeg-ajalt lihtsalt liiga palju mõtlema. Mida muud mul siis teha on, kui mitte mõelda! -.-

No comments: