Friday, January 21, 2011

Murdeealise mentaliteet

Ehk imaginery audiency olemasolu. Ehk egotsentrism W. Dennise järgi. Pluss arusaam, et minuga küll midagi halba ei juhtu, teistega juhtub. Mina olen mingil määral ikka õnnesärgis sündinud. Puhas lollus.
Ma olen seda juba aegade algusest teadnud, et see on rumalus, nii ju olla ei saa, aga siiski, nagu pubekas, jääb alles see tilluke iva mu ajus, mis ütleb tasakesi: "aga mis siis, kui see kujutletav publik polegi kujutletav, et mil ongi mingi õnnetähe jura juures?" Sellise mõtte peale ma tean KA, et lollakas olen, kui oma aju usun. Nädsa, siiski noh.

Miks see mõte mind piinama on hakanud? Sest paar päeva tagasi ma kukkusin ühes aines läbi. Olgu, ma oleksin nõus selle uuesti võtma, kui mul parasjagu sel aastal soovi bakalaureust lõpetada ei oleks. Taga targemaks - see õppejõud loeb oma aineid üle aasta! Nii et kokkuvõttes pean ma oma bakat tegema viis aastat. No ei. Eriti halb variant, kuna ma ju maksan ka veel oma õppimise eest. Praeguseks on pangalaen 90 000 krooni ehk 5769,2 eurot. Jama ju.
Okei. Tegeliukult on ju suva ka, ma võin need kaks aastat millegagi ära sisustada ja siis selle ühe aine eest maksta umbes 1000 krooni lisaks ja alles SIIS lõpetada. koos mingite võõrastega. Siis kui minu kursakad magistrit lõpetavad saan mina bakaga maha. No sellisel juhul on mul ikka võrdlemisi väiksem võimalus üldse magistrisse edasi minna. huvitav. On siis?

Igatahes, mida ma saaksin teha selle kahe aasta jooksul? Mõlemal suvel läheksin Ameerika Ühendriikidesse tööle muidugi. Raamatumüük. SW, ilmselgelt. Nii, siis peaksin suurema tõenäosusega ikkagi eestis olema, sest koosolekutel on vaja käia. AGA paarinädalastel reisidel võiksin ma ikka käia. Või kuu pikkustel. Oleneb kohast. Ühesõnaga - ma mõtlen maailmaränduri elukutsest.

Otsa olen ma ammu lahti teinud - 2008 suvi - Mariga Itaaliasse ja tagasi hääletamine. Kokku läbisime seitse riiki. Järgmise aasta aprillis autoga Hollandisse - kuus riiki. Järgmise aasta novembris - Iirimaa, läbitud riike peale Eesti veel kaks - Londonis oli lendudelt ümberistumine. Järgmine ja praegune aasta, 2011, lähen uuesti jaanuari ja veebruarikuu vahetumisel Iirimaale, märtsiks on mul Norra lennupiletid ostetud ja suveks on mul USA viisa juba kinni makstud. Mul reisimisega kogemusi on ühesõnaga. Miks mitte võtta kaks aastat puhast reisimist ette? Kust ma raha saan? Vot - tilk tõrva meepotis. Igakuine tilluke pension ei toidaks mind ilmaski ära. Couchsurfing? Kuu aega? Kaks ööd iga inimese juures? Jah, vb esimese kuu peaksin vastu, siis hakkaks üle viskama, et paigal ei saa oldud. Inimesi õpiks küll seevastu hästi tundma. Ja keeli õpiks tõenäoliselt juurde. Lahe oleks ju. Lähen näiteks Edinburghi klienditeenindajaks kaheks kuuks. Ilus. Sealt edasi Oslosse. Samal ajal reisikiru kirjutades ja iga poole aasta tagant raamatut välja andes. Pole haridust vajagi!

Nii palju alternatiive on igavale ja mallielule. Miks mitte neid kasutada? Kas need põhjused, mis sellise elu eiramiseks nüüd pähe hüppavad on tõesti põhjused, või lihtlabased vabandused?

1 comment:

Unknown said...

Tähelepanu !!!

minu nimi on Mavis Carlos, i esindaja Aiico kindlustus laenu laenuandja äriühing Brasiilias, anname välja laenu 2% huvitatud määra, kui olete huvitatud võtke see e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd oma laenu üleandmine kohe. võite meiega ühendust võtta ka selle vandeadvokaat e-post: amaah.credit.offer@gmail.com ka. meie firma on kunagi valmis üle mingi summa teile alates 5000 € kuni 100.000.000 euro mõni teie projekti oleme kunagi valmis krediidi teid periood 1 või 2 nädal tehing.

Attention !!!

my name is Mavis Carlos, i representative of Aiico insurance loan lending company in Brazil, we give out loan at 2% interested rate, if you are interested kindly contact this email:(maviscalos_laen_laenamine@outlook.com)now for your loan transfer immediately. you can also contact us on this barrister email:amaah.credit.offer@gmail.com also. our company are ever ready to transfer any amount to you starting from 5000 euro to 100.000.000 euro for any of your project, we are ever ready to credit you in an period of 1 or 2 week transaction.