Tuesday, January 25, 2011

Vaikus enne tormi.

Nonii. Täna kell 12 hakkab eksam, umbes kell üks saab läbi. Siis pean äkki Teelega kokku saama, et SW pc teha. Kui ei, siis pakin oma seitse asja, võtan Naxitralli ühes ja hakkan Tallinna poole astuma.
Kui ma Tartus Teelega kokku ei saa, siis Andrusega Tallinnas kohe kindlasti saan. Noja siis lähen Teedu juurde ööseks,e t homme Dublinisse lennata kella neljaks. Lehe. Mu maailmarännakute jada saab jälle hoogu juurde.

Tänasest kirjandusteaduste eksamist on mul täie pasaga savi. Kui ma selles läbi kukun, on sitasti küll, aga no mis sa teed siis? Kui on, siis on. Persse see kool. Eile sai niikuinii Pyssirohu keldris käia. Hahaa. Olen ikka kohusetundlik tudeng küll.
Nojah, kui ma õpin inimeseõpetuse õpetajaks, on mul siis nii hädasti vaja osata proosateost eepikaga võrrelda? Ei. Aga see ei puutu teemasse. Huvitav on kõik, mis ma õpin, aga mis ma õpin, pole üldiselt kuigi põnev - õpetamine.

Kõige haigem ongi see, et ma tahan NII VÄGA baka ära lõpetada sel aastal, aga sellegipoolest, ma ei viitsi liiga palju vaeva ka näha. Eksamilt läbi saamine pole kellegi ambitsioon. Peaks head hinnet ka tahtma. Mulle on nende paari viimase aasta jooksul selgeks saanud, et ma tahan asju sihtsalt saavutada, lukku panna. Aga mingit taset ma sealjuures ei oota. Halb tgeelikult. Kas ma siis sellisena lähengi lapsi õpetama? Paberite järgi võin.
Saaksin ma ainult selle kraadi kätte. Ma lähen KOHE maailma vallutama! Kõik maailmajaod - isegi antarktika!


1 comment:

Unknown said...

Tähelepanu !!!

minu nimi on Mavis Carlos, i esindaja Aiico kindlustus laenu laenuandja äriühing Brasiilias, anname välja laenu 2% huvitatud määra, kui olete huvitatud võtke see e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd oma laenu üleandmine kohe. võite meiega ühendust võtta ka selle vandeadvokaat e-post: amaah.credit.offer@gmail.com ka. meie firma on kunagi valmis üle mingi summa teile alates 5000 € kuni 100.000.000 euro mõni teie projekti oleme kunagi valmis krediidi teid periood 1 või 2 nädal tehing.

Attention !!!

my name is Mavis Carlos, i representative of Aiico insurance loan lending company in Brazil, we give out loan at 2% interested rate, if you are interested kindly contact this email:(maviscalos_laen_laenamine@outlook.com)now for your loan transfer immediately. you can also contact us on this barrister email:amaah.credit.offer@gmail.com also. our company are ever ready to transfer any amount to you starting from 5000 euro to 100.000.000 euro for any of your project, we are ever ready to credit you in an period of 1 or 2 week transaction.